Sidor

torsdag 2 september 2010

H&M Shop Online & Monki!

Nu ska ni få se vad jag fått hem!

Monki 300:-

Nu fick jag hem toppen jag verkligen ville ha hem, är så nöjd! Min baby tycker det är en av det finaste jag köpt på länge- och det är ju bra betyg!

H&M Shop Online


Strumpbyxor är räddaren i nöden kalla dagar som dessa...

och så fick jag hem....

Leo Skor!

dock är dom rätt smala så ta en storlek större och så är dom en aningens hårda :S Så det gäller att gå in dom :)

Sen fick jag faktisk hem mina Nelly skor idag! Sjukt bra service eller vad!? Det tog 1 dag att få hit dom, med H&M fick jag vänta i 5 dagar när dom skickat paketet. Ni ska få se dom på, men jag är så himla nöjd. Så snygga så sköna och med skopåsar så att dom håller sig fräscha. Tog en storlek större på dom också.....frågan är nästan om jag fått storlek 38 på mina fossingar för 37 hade varit för tight :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!