Sidor

torsdag 30 september 2010

Jackjakt del 3.

Hallå!
Fan vad jag tjatar om detta men jag behöver faktisk er hjälp! :) Igår testade jag två olika typer av jackor på H&M, alltså nu när jag bor här där det finns tre gallerior i närheten så känns det ganska omständligt att ta sig till stan men väl där så är det kul eftersom Trend inte finns här borta.

H&M Trend Kappa 799:-

Det konstiga är att alla mina kläder blev blåa på bilden, var tvungen att justera färgen på mina strumpbyxor på photoshop! Mina naglar är i ett grått lack men det ser blått ut! hahaha'

eller

H&M Trend Kappa 999:-

Så vad tycker ni? Vilken var finast? Eller tyckte ni att mitt "vindfynd" var bra? Let me know!

3 kommentarer:

  1. Jag gillade den marinblåa super mkt!! Den gröna påminner ju väldigt mkt om ditt vindfynd, så då tycker jag att du ska köpa den blå och även använda den gamla du har :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag tänkte att det var en bra idé faktisk, jag är kluven om jag pallar byta knapparna och allt själv eller om jag ska gå till en skräddare :)Jag är rätt så sugen på den blåa jackan, tyckte den var fin! :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har letat och letat efter den blåa jackan. Jag tänkte säga att jag kan tänka mig och köpa den ifrån dig om du nån dag blir trött på den. Jag kan tänka mig och betala mycket för den.

    Mvh
    Meynoo (Meynoo@hotmail.com)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!