Sidor

söndag 12 september 2010

Outfit's

Japp nu ska vi se vad vi hittar, är så himla seg idag att det tar typ 3år för mig att få något gjort :)
Jag bjuder på en bild på mig där jag ser helt nollställd ut, min dator verkar också sjukt seg för när jag skulle ta kort med photobooth så fastnade bilden och det var därför den bilden togs. Men som sagt nu ska ni få se en nollställd Pepita!

Torsdagens Outfit

Blus- Gina Tricot, Tights- MQ, halsband- Weekday

Fredagens Outfit


Jeanskjorta- H&M, linne och Bälte Gina tricot och tights med imitations läder- H&M Trend

Dagens! (innan mjukisbyxorna kom fram)

Tights- Weekday, Tröja- Gina Tricot, Halsband- H&M
nollställd? Japps!! Älskar dom här kläderna, mysiga och tightsen var ett kap! På en weekday hade dom rea på dom, kostade bara 100 spänn men nu finns dom överallt för 250;. det ni ;)



Nä nu ska jag nog sova, ögon går ikors :)

NATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!