Sidor

onsdag 15 september 2010

Skor skor skor, men vilka?

Okey nu behöver jag verkligen er hjälp så hojta till nu! Jag vet inte vilken av dessa två jag ska beställa, är helt handlingsförlamad och står inför det här valet varje dag (en dag kommer skorna ta slut) och även om det är rätt ytligt så har det fastnat i mitt huvud. Jag kan liksom komma på mig själv att stå och fundera över detta på väg till jobbet, när jag äter, på pendeln, när jag pratar i telefon. Det har blivit ett irritationsmoment nu och för att göra det lite enklare för mig kan ni väl säga vad ni tycker? ;)


Nelly- Kate Boots
Kate Boots SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

eller

Kate Boots SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM
från Nelly båda två, kostar bara 299;.

Har ett par i svart redan så båda går inte att köpa hem, så vad tycker ni? Vilken färg ska jag ta?

3 kommentarer:

  1. jag föredrar ju dom gråa as you may know ;)

    SvaraRadera
  2. hahahah, du får lära dig gå :) Eller ja, lyfta på fötterna ;) tycker dem bruna var finast faktiskt :) KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Eftersom du redan har svarta så tycker jag de grå :)

    Bruna va fina, men de gråa coolare!

    btw....du ringde aldrig upp igår BIATCH hehe :P

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!