Sidor

tisdag 28 september 2010

Måndag

Hej bloggen!
Idag har jag sagt hejdå till lillan som sovit över hos oss sedan i fredags, kändes konstigt. Hon har ju varit här några dagar nu och då har man nästan vant sig vid att ha henne här, som att hon bodde här från första början. Nackdelen är att när hon åker får hon alltid med sig något från min garderob men hey det får man väl räkna med lillsyrror? ;)

Jag har dessutom hittat mitt drömhus, önskar bara att man hade handpenningen i bakfickan så att man kunde börja buda men man kan alltid hoppas! Det är visning på söndag och nästa vecka på tisdag, vi ska nog gå och se den på tisdag eftersom jag jobbar i helgen. Tänk om man fick flytta in där? *drömmer mig bort* 
Dopkläder 25 Sept

Allt från H&M (sponsrad? hehe)

I lördags var jag på dop, min bästa vän har fått tvillingpojkar som döptes i en jättefin kyrka här i vår del av Stockholm. Jag blev så rörd när vår fina vän läste upp en dikt hon skrivit när vi fick veta att dom hade fötts, kom en tår faktisk. Jag älskar mina vänner så mycket, dom är som en extra familj som man kan gråta ut hos och klaga över saker hos :D (man skrattar en massa också med dom såklart! )Sen var det fika och vi stannade tills vi var ensamma med Nasse så att hon kunde öppna vår present. Båda pojkarna var sjukt söta i sina dopklänningar och sen var dom värsta stiliga gossarna med sina finkläder. Jag kunde såklart inte motstå att ta upp Oliver och höll honom så länge mina armar orkade trots att jag svettades (vem kunde ana att lillgrabben kunde generera så mycket värme?). Så mysigt att gosa med sötnosen!

27 september Outfit
Leggings- MQ, Stickad Väst och Blus- Gina Tricot

Idag jobbade jag, dom har 10 års jubileum så det är ganska mycket att göra i butiken. Men jag tycker det är så himla kul! Tiden går fort och det är mycket att göra - precis som jag vill ha det. Hade så otroligt trevliga kunder inne i butiken idag och alla hade överseende med trängseln och väntetiden för servicen. Man vet att man gör ett bra jobb när kunderna frågar specifikt efter en, man känner sig så nöjd då. För då jobbar man bara inte utan man gör skillnad. Imorgon jobbar jag också i butiken sen så är jag hemma med eget fram till helgen innan det är dags att jobba i butiken igen.

Ja det var ett långt inlägg, borde skriva fler och kortare va? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!