Sidor

onsdag 22 september 2010

Värdo

Jaha, vad har jag gjort denna vecka? NADA, jag har knappt rört mig utanför dörren förrutom då Chewie fått sig kvällsprommis (den enda promenaden jag inte dött av). Idag orkade jag för första gången gå och handla kattsand och det var tur det för mina stackars missar är inte nöjd med tillvaron där...

Jag tycker det är en utmaning när jag rör mig från sängen till toan, energin nivån är inte på topp och inte mitt humör heller. Vaknar med huvudvärk för att jag sovit dåligt pga jag vaknar av mina hostningar som väcker hela hushållet.

Jag tycker så SÅ synd om mig själv att till och med JAG har tröttnat. Fy fan vad jag är värdo just nu! Nu ska jag banne mig klä mig fint, spackla på mig lite smink och jag bryr mig inte ens om det försvinner 5min efter då jag måste snyta mig igen. För jag ska känna mig fin och värdefull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!