Sidor

måndag 7 maj 2012

Frånvaro

Hej, ser att det fortfarande finns folk som kommer in och kollar om jag skrivit något. Tack för att ni fortfarande bryr er! :) Har haft bloggtorka eftersom jag har snöat in mig helt på träning, ska försöka sluta vara en sån nörd men det är ju en sådan stor del av mitt liv just nu att jag gärna delar med mig av det. Har nämligen ett mål med allt detta (förutom att må bra och känna mig bekväm i min kropp..and kick som PCO ass!) och det är att bli en instruktör. Nu sa jag det, har alltid velat syssla med dans på något sätt så då kanske det blir via Zumba:n? ;)

Sen har jag varit väldigt aktiv på instagram så om ni vill får ni gärna följa mig där: pepita_83 heter jag!

Nu kommer en bildfest!

Idag åkte jag in tidigt till stan för att hjälpa min syster på tåget hem (buhu) med väska och bebis (moster ögonsten btw!)
Moster lilla prins, älskar honom så mycket!!!!! <3


 Sen klippte mig idag hos bästa frisören! Fixa även utväxten, alltid nöjd! Nu får man även som Rabble användare rabatt på Nikita Hair, 30% på klippning och 20% på färg/behandligar. DO IT!


Svettig efter två hårda pass idag, men här ser ni frisyren bättre :)

Gick på BodyPump (det var bara muskeluppbyggnad, jag tror inte jag kommer kunna lyfta något imorgon! Brukar vara fettförbränning annars...) sen på DanceStep och efter det så svartna det för ögonen. OMG vilka pass, en paus i deras sköna soffor sedan och en shake så kunde jag ta mig hem igen.

Tröttna på "pretty pics" hahaha

Annars då? Vad har hänt under tiden jag varit borta?

tränat....


tränat lite mer (mina nya byxor skymtar där!) och druckit One Meal från fitnessguru (mumma!)

Varit ute på en tjejkväll, drog till ett stället där minimumålder var 27. Man kände sig som ehm, lammkött? :D


Chinos H&M 199:-

Köpt nya byxor (går man ner har man inte så mycket val, men kul är det!!)

Varit ute mycket med hundarna i det fina vädret, detta är mina fina Eurasier kille Chewie <3


Fikat med min hipster lillasyster, min fina älskade lillasyster som gillar att åka skateboard, välja stora brills och spela trummor. Snart ska hon sova över här tycker jag!


Det kanske räcker för idag? ;) Vad har ni haft för er? Tell me!!!

2 kommentarer:

  1. YAY!En uppdatering! :) Ingen är lyckligare än jag!!! *tihi* Du blev sjukt snygg i håret och jag är mega impad av din livsförändring och vilja med dina mål. Du kommer klara det galant det vet jag. Och jag ser redan fram emot att gå på ett av dina Zumba-pass! <3

    SvaraRadera
  2. IT'S ALIVE!!!
    Ja, bli Zumbainstruktör du! Jag kommer också gå på alla passen då :D

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!