Sidor

söndag 20 maj 2012

Helgen

Hallå! Hur har ni haft er helg? Har försökt hålla mig uppdaterad om vädret via instagram och facebook men jag missade i stort sett hela fina helgen instängd i butiken...BUHU!

Men ja det kommer fler fina helger framöver, om några dagar är jag ledig i 7 dagar och då ska jag hälsa på min fina stora syster och hennes bebis. Min lilla fina systerson <3 så mycket kärlek till den lilla ponken alltså! Jag ska också åka på en tvådagarsvisit till landet och samla mig efter en mycket lååååång jobbarvecka (pust!)

Igår så försov jag mig BIG time till jobbet, paniken alltså! Som tur var så hade E vaknat innan mig och låg och läste på sin padda så han fick skjutsa mig till jobbet :) Jag skojar inte vad trött jag var när jag öppnade garderoben och halvsov fortfarande! Det blev det absolut enklaste, svarta leggings och en stor vit skjorta! Jag hade ändå sovit i 9h då, fattar inte tröttheten alltså...

Lördagens 19:e Maj
 Man ser att jag hann få lite färg i fredags, vi var ute i hundhagen i 2,5 h och ringtränade vovvarna.

leggings- eko Lindex, skjorta- oldie H&M, halsband- fick av E's föräldrar, glasögon- oscar magnuson

fick ryck igår och kände för att jogga, men eftersom jag har problem med muskelknutor och får lätt inflammationer på smalbenen så joggade vi (jag plus två vovvar) bara ca 4km. Hade en hund som fattade galoppen och sprang jämsides mig och en annan (chewie) som ville stanna jämt och nosa och kissa på varje stolpe. Ibland sprang han seriöst mot motsatt håll! Intervallträning blev det till max! Men lätt värt, mina små sötnosar hehe

Dagens: 20 Maj
klänning- vero moda, halsband- ?
Det syns verkligen hur trött jag var/är, fick inge bättre dagens tyvärr :/

solisar- oldie stella McCartney


Hur gick träningen då?

Mån: no training...
Tis: danceAerobics + Core- check!
Onsdag: spining + core - check!
Tors: no training (buuu)
Fre: Bodypump
Lör: Joggingtur
Sön:? Kanske tar en till springtur? Update: Jogging 4km

Nästa veckas träning
:

Mån: danceStep (hell yeah!)
tis: no training (ringträning), jogga?
ons:no training (fyyyyfeeeen)
tors: zumba + ?
fred: bodypump+?
lördag= zumba? (landet annars och då ska jag jogga)
Söndag:följa med E till SGL

Ingen hårdträning nästa vecka mao, om inte Bea får in mig på något crossfitpass :)

1 kommentar:

Tack för kommentaren!