Sidor

torsdag 31 maj 2012

Woops!

Torsdag den 31:a, det var inte många inlägg sen i måndags den 21:a hehe, men jag har varit bortrest och haft lite semester ;) Var i Växjö och hälsade på min fina plutt och storasystern. Mina älskade finisar! <3

Zackarias älskade lilla plutt vad moster älskar dig!!! <3


Gick igenom hennes garderob eftersom hon ska flytta (det var det enda vi hann med av allt vi skulle göra...men herregud vad mysigt det var hos dom, vill tillbaka NU). Eftersom hon alldeles nyligen fött barn så funkar inte alla kläder ännu (big BIG boobies bl. a) så jag passade på och lånade tre plagg (hehehe) Never getting them back! MOHAHAHA ;) Ska vi er dom senare i veckan!

Var även en sväng förbi Lindex och blev helt nere i ett par shorts, ska visa dom på sen. Har inte köpt dom ännu men jag Ska, är löjligt kär i dom alltså. Om bara vädret ville vara så snäll och låta en ha på sig tunna fina saker så skulle jag var nöjd :)


Date night!

hungrig och söt :)

mätt och kär hehehe

Förra veckan var faktisk helt underbar, kanske därför jag inte uppdaterat så mycket hehe
Jag blev bjuden på middag av min sambo, det blev chili no beans på Texas Long Horn i Sundyberg och det var riktigt gott!! Mysigt när det var fint väder samt trevligt sällskap såklart<3

topp- Weekday (oldie), byxor- H&M 149:-, accesoarer - H&M
 Grönan outfit, skorna är så himla sköna alltså!

Fick Grönan kortet av jobbet!

I torsdags hade jobbet anordnat en Grönan kväll, vi blev bjudna på middag inne på Tyrol. Jag säger bara kalvfärsburgaren med chevre! Dreglar bara jag tänker på den hehe, sen fick vi varsitt Grönan kort och ett 5-kampshäfte. Jag var nöjd med min insats utom den där piiiiiip Woody, fusk dumma spel!!! (jag är sämst på att förlora). Sen åkte vi bergochdalbanan och flygande mattan, fan vilken kul kväll jag hade. Min fina kollega Annika åkte med mig och jag tror det var länge sen jag skrattade så mycket, vill tillbaka dit!

fitnessguru och jag = <3


Träningen då?
Förra veckan:

Måndag: DanceStep
Tisdag: Danceaerobics + core
Onsdag: Vila
Tors: Vila
Fre: Bodypump
Lör: Zumba
Söndag: Vila


I helgen så firade jag morsdag en dag tidigare eftersom E skulle tävla på söndag och jag hade hundarna. Så jag bjöd mamma på en morsdags middag. Gott (jag smakade av hennes och lillsysterns hehehe) som bara den men jag tog bara en fika eftersom jag lovat E att äta middag med honom. Next time tar jag den också!

grillad kött med champinjoner, sallad, hemmagjord guacamole och halloumi MUMMA!!

På väg upp till Dockan, passade på att handla lite också...klockan var väl strax efter 19.

mätt och glad stack jag hem vid 22.

I söndags sov jag mest hela dagen, motvilligt ute på balkongen, trodde jag skulle smälta sönder men min mensmage ville inte vara inne i sovrummet. FY F-N vad ont jag hade, jag måste verkligen göra något åt detta alltså. Kan inte ha så här ont mer, ville döööö. Som tur var så lugnade det ner sig vid 18 tiden och då ringde jag Dockan och frågade om hon ville ses lite och då berättade hon att hon och D precis köpt en ny grill som dom skulle inviga. Jag bjöd in mig (E skulle fira hans mamma) och det vart otroligt lyckat! God mat och fint sällskap. Sen så kom E och mötte med med hundarna halva vägen.

I Måndags åkte jag hem till min syster och har myst och ätit onyttigt (mitt fel) och bara njutit av att jag får pussa på syster och lille plutten. Kom hem igår och bara sovit idag...ja nu när jag tänker över det har jag haft det riktigt bra!

Träning denna vecka:

Mån: Vila
Tis: VIla
Ons: Crosstraining (alltså döden pass!)
Tors: Zumba + jogging tur med vovvar
Fre: Gymmet?
Lör: Jobbar + konsert på kvällen
Sön: Vila



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. I know, äntligen! haha, vi får se till att ta bilder imorgon och på lördag så att jag kan fortsätta skriva ;)

      Radera

Tack för kommentaren!