Sidor

tisdag 8 maj 2012

Somnat på balkongen

den osminkade sanningen ;)

...skulle ha tränat Afro idag men lata fan ville hellre ligga ute i solen, och så somnade jag! Ska lägga mig ute en stund till och läsa bok (önskar att jag hade glass), men jag förtjänar detta. Vila och sol, har jobbat rätt mycket på sistone. Jag ska ändå cykla och köra Core i morgon på lunchen så det är luugnt :)

Träningen för denna vecka:

Mån: BodyPump & DanceStep
Tis: ingen träning, blir utställningsträning för vovvarna istället
Onsdag: Cykel & Core
Tors: Zumba sen styrka på gymmet.
Fre: ?
Lördag: ofrivillig vila = jobb
Söndag: Skift = bål och styrkeövningar

ps, detta skulle ha lagts upp vid 14 :)

1 kommentar:

  1. Man måste faktiskt inte träna hela tiden. Man måste få unna sig att göra såna saker som att somna på balkongen när solen skiner, läsa bok och äta en glass. Det kallas att leva :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!