Sidor

måndag 14 maj 2012

När motivationen tryter

vovvar och jag myser....
Jag har haft en ganska så jobbig dag idag, inte för att jag ansträngt mig nämnvärt utan för att jag inte gjort ett skit. Jag sov till alldeles för sent, segade med frukosten och sen så har jag typ legat på soffan. Ville träna, städa, stryka kläder och söka ett jobb som verkar grymt intressant men inget blev gjort. Jag vet inte ens vart tiden tog vägen? Vad var det som stod i vägen? Jag själv.
Min kampvilja och träningsvilja var som bortblåst och just nu återstår bara tomhet. Vad fan har hänt?? Jag hoppas verkligen jag vaknar ur detta imorgon, men för att verkligen försäkra mig om det så ska jag packa träningsväskan BUMS inför imorgon.  Ni får gärna dela med er av motivation, jag behöver som alla andra pepp och stöd. Jag vill och ska träna imorgon igen men jag gillar inte känslan som jag har i kroppen idag.

Den vanliga Pepita hade tagit till godis och snacks men inget lockar. Tur det iaf, hade bara mått ännu mer skit om jag gjort så mot mig själv!

så himla fin regnbåge, sånt gör att det är ok att det har regnat :)
Men jag blickar framåt, imorgon kommer jag att må bättre. Imorgon kommer jag ha en bra träningsupplevelse och imorgon kommer jag komma hem hög på endorfiner :D Ska tävla med Fitnessguru imorgon, bästa bild med deras produkter så får man åka dit och bära med sig allt man kan bära. Jag kommer klara av max: två burkar proteinpulver och om jag har tur så heatburkar och ett linne hehehe ;)

blåmärken är inte något jag gett honom, han tävlar inom kampsport och då blir det så...
 E igår, han har ju klippt sig! Vad tycks? Jag tycker han är asbasasnygg i den! :) Vi gick på bio igår, såg The Avengers igen hehe, är helt kär i den filmen. Kan lätt se den igen! 4/5 får den av mig!
Många tittade på E's blåmärken, man önskar han hade en skylt som berättade att han får det av träningen! :D


MOI!
Jag gillar att luta magen mot handfatet så nej , är inte gravid :)

Nä nu ska jag fixa och dona lite, tror jag behövde skriva av mig helt enkelt! (snart kommer bilder på mina nya byxor och lite wishlist och sånt)

1 kommentar:

  1. Du är rolig du. Du har EN slappardag och får panik? Det måste man få ha ibland vettu. Att vila är inte din fiende, snarare tvärtom. Bara för att du inte gjorde något idag så betyder det inte att så kommer det se ut framöver. Ta det chill. Jag är mer än övertygad om att du kommer vara "som vanligt" imorgon för det här ÄR din nya livsstil numera. En slappardag kommer inte förstöra flera månaders jobb. Så heja du! Du är superawsome!

    Och vad gäller Avengers så är jag mer än sugen på att se den en andra gång ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!