Sidor

måndag 21 maj 2012

Don't be so hard on yourself...

Idag var det tungt, mycket att göra och konstant fram och tillbaka i butiken. Fick en liten sittpaus på 2min 17.15 sen slutade jag 45min senare. Tur att jag hade en celsius med mig annars hade jag inte pallat dra till träningen! (plus att jag hade tänkt hoppa men glömde boka av mig, så det var bara att masa sig dit!) Jag unnade mig världens lyxlunch idag! Köpte en sallad på Ica, vilken sallad det blev då! Massa av allt, extra allt hahaha! Ni vet en sån man gör själv? Mozzarella, fårost, räkor, kyckling, oliver, sallad, kokta ägg, lök osv yummy yummy in my tummy!

mmmmmmmm....
Idag fick jag även post från H&M, nya tygskor hade kommit. Så fina alltså! Är lite småkär i mina nya tygisar <3

Idag på lunchen blev fötterna bruna men nu har jag rand efter byxan istället, not so good :/

Fan vad nöjd jag var efter träningen, glad när jag gick hem medan jag fick sällskap i telefon av Lellan! Hon tränade också idag btw, Zumba vart det för henne! *applåder*

NÖJD!(och svettig..)

Imorgon får jag sovmorgon, ääntligen. I needs it! Behöver få sova och lugn och ro, sen är det full rulle igen! På torsdag ska vi på Grönan med jobbet, det blir femkamp och middag ute- skoj! På fredag är jag ledig...åh vad jag längtar! Få viiiiiilaaaaaa (och bodypumpa såklart!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!