Sidor

torsdag 19 april 2012

Lycka!

Åhhh äntligen äntligen ÄÄÄÄÄÄÄääntligen så har jag fått en rejäl endorfinkick, är lycklig! Jag tror seriöst att jag log igenom Sh'Bam passet (kanske bet ihop lite när det kom till knäböj) men lyckan jag känner inombords! Det är lite som att jag tagit 2-3 shots tequila och det är grym musik på dansgolvet och jag tror jag är THE BOMB. Lite så känns det, härligt helt enkelt ;P


Tog en bild så fort jag kom hem från Sh'bam passet, protein pulvret (fitness guru) i magen och endorfiner i kroppen!


Det krävdes ett Zumba pass, magövningar med fina Bea och sen ett Sh'bam pass och nu kan jag peka F-U till min PMS. För helskotta vad den har varit jobbig! (Därför har jag varit frånvarande) Trodde nästan att jag höll på att bli deprimerad alltså, läskigt!

 seriöst, så här lycklig känner jag mig just nu! PMS vaddå??

Anyways....

Jag köpte två nya träningstoppar på H&M's rea som är oversize i utformningen och jag gillar dom riktigt mycket! Sköna som fan och andas, har bara använt den mörka hittills.

 Snart får ni se den vita på, tror det blir på cykel och core på lördag :)

Annars då? Jobbig vecka, har fått höra många tråkiga och jobbiga saker men som påminner en om att livet är skört. Man måste ta vara på varje tillfälle att säga till ens nära och kära om hur viktiga dom är för en. Jag vet iaf att jag ska bättra mig. Hellre för kärleksfull än förtegen! Så denna helg ska jag få vara nära dom som betyder mest för mig, för jag är ledig och blir det ingen resa till landet så blir det en helg för mig att fylla på med kärlek <3


Vad har ni för planer för helgen? Hur har träningen gått?

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!