Sidor

måndag 16 april 2012

Shake:ar

Vilken dag det varit! Vilken pers! Alltså jag vaknade verkligen på fel sida av sängen idag, kände typ för att gå till närmaste Ica/Konsum/butik med godsaker/espresso house och svulla men jag svalde tårarna och frustrationen och tog djupa andetag. En skitdag, det får jag utlopp för sen när jag kör DanceStep idag. Men stackars man, jag steg upp ur sängen och hela min kropp var ilsken. Tror jag fått en dos av PMS för jag känner verkligen inte igen mig själv! (tankarna går: tjock tjock tjock, ful ful fuuuuul....blöööö)



Ikväll ska jag som sagt köra DanceStep och har slarvat med maten (surprise surprise!) så det fick bli en One Meal. Den är riktigt god! Dock är jag mer sugen på salta grejer och Inte sött men aja, ska inte klaga för mycket :D

Hur gick träningen förra veckan då?

Mån: DanceStep
Tis: Vila
Onsdag: Träning på Skift ( vikter och bålövningar)
Tors: Zumba + ca  km med Malle
Fre: BodyPump
Lör: Vila
Söndag: Skift igen + ca 3km löptur och 3km rask promenad hem.

Jag är nöjd med insatsen ;) Denna vecka då?

Mån: DanceStep
Tis: DanceAerobics + Bodypump (ja nu kör vi!!)
Ons: Vila el Skift
Tors: Zumba & något mer inget bestämt
Fre: Vila
Lör:?
Söndag :Vila

Två pass två gånger i veckan tycker jag att jag borde uppgradera till....eller går jag till överdrift nu?

Hur ser era planer ut? Heja heja heja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!