Sidor

söndag 1 april 2012

Löprunda!

försöker hålla en positiv inställning...
 Före- dödsångest, "ska jag verkligen springa nästan en mil?! Med E!!!?? "(han är en van joggare)

grå/lila/gul om ansiktet...

Efter: Hemma! ÄNTLIGEN! Vi mötte en hagelfest ca 7min innan vi var hemma, vart helt vitt så man sprang ju livet av sig hem!

Måste tillägga att jag är Så stolt över att jag faktisk levde när jag kom hem! Efter ca 9km (uppförsbackar också!!) så stupade jag in i mål på ca 45-50min. E var bra på att motivera, detta ska göras om! Fast under själva löprundan så ville jag dö, döda E, bara döööööööÖÖÖÖ. Men väl hemma så mådde jag bra igen ;) Hundarna ligger helt döda här bredvid mig och tackar för sig. Dom var nämligen med, ibland hjälpte dom en att hålla farten men oftast så var det som att springa med någon som sprang åt andra hållet (nosa på något,en annan hund, änder som såg smaskens ut). Men kul var det!

One Whey- Choklad & Hasselnöt

Drack Choklad & Hasselnöt när jag kom hem, alltså hasselnöt...jag vet inte tycker det luktar för mycket (?!). Men den är faktisk helt ok att dricka, den får inte lika högt betyg som Jordgubb & Vitchoklad men jag uppskattar variationen! Den får ett helt ok betyg: 3/5. Om den inte luktade lika mycket hasselnöt hade jag varit heeelt såld :) (Leslie, du får smaka på tisdag!)

Nu ska jag packa min väska för imorgon efter jobbet blir det DanceStep! Då ska jag testa på One Meal, tror den smakar gott! :)


Träning för nästa vecka:

Mån: DanceStep
Tis: DanceAerobics & Core
Ons: Vila
Tors: Zumba
Fre: Bodypump
Lör: Crosstraining (om jag kan slita mig ifrån Zacke!)

Vi får se hur min kropp mår efter bodypumpen på fredag, annars blir det vila hela helgen! Eller om vädret tillåter en löprunda där mamma bor.

2 kommentarer:

  1. Så jäkla grymt vännen! You go girl! :) Ditt mål inför sommaren kommer du klara galant, du har en sån vilja och envishet i dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Jag hoppas det, ska bli kul att visa hur många cm man tappat i Juli :)

      Radera

Tack för kommentaren!