Sidor

tisdag 3 april 2012

Dags för träning!

Helloj!
Mår mycket bättre och försöker tackla mina depp humörsvängningar med positiva bilder om framtiden. Som t.ex semestern, kanske en utlandssemester i år? Och att jag Äntligen ska få träffa mina systerson efter en hel vecka av saknad till honom! (Ja, syster saknar man med! ;) ) Dom kommer nämligen upp imorgon!! Vad mer? Jo! Jag gjorde mig en liten kaffe latte, bara lyxade till det med skummad mjölk och läste lite bok. Att vardagliga saker kan peppa en som en kaffe latte! hahaha :)

Nä nu ska jag byta om, ska nämligen gå på DanceAerobics pass och en 30min core efter det. Känner mig fortfarande mör efter löprundan men jag känner mig pepp inför träningen. Jag vet att jag kommer må så mycket bättre efter/under träningen än om jag skippar det.


Här får ni får en sneak peak på dagens! Vi hörs snart igen!

1 kommentar:

Tack för kommentaren!