Sidor

onsdag 11 april 2012

Träning

Hur går/gick det för alla nu under påskledigheterna? Fått dåligt samvete för något du ätit?

Don't!!  Vad som är gjort är gjort och det är lika bra att du har njutit av det du fått i dig, för nu är det dags att bränna igen :) Jag har iaf inget dåligt samvete, tro mig. Jag åt godsaker (det är ju påsk för fasiken!) och träning har det blivit också. Men framför allt en massa bebismys! <3

Jag en tidig morgon efter 5h sömn, skulle träna DanceStep och var verkligen Inte sugen!

Man kan seriöst inte ha dåligt samvete, man får bara satsa på bättre om man vill. För det jag vill uppnå med träning är att vara stolt över mig själv, vara nöjd. Och om jag rackar ner mig på under resans gång så är det verkligen inte värt det! ;)

 Idag, med mina rosa naglar och rosa headphones :D

Jag lovade ge er mina mått från september 2011.

Midja: 94 cm
Stuss: 116
Arm: 34

April 2012: 
Midja: 82cm (- 12cm)
Stuss: 109 (-7cm)
Arm: 31,8 (-2,2cm)

Midjan mätte jag igår, men resten har jag inte mätt. Ska göra det mot slutet av månaden!

Träning förra veckan: 

Mån: DanceStep
Tis: DanceAerobics & Core
Tors: Zumba

Denna vecka?

Mån: DanceStep & Vikter- check!
Tis: Vila
Ons: Träning på skift (dvs, vikter och utfall bla.)- check!
Tors: Zumba Update: + ca 5km löptur med Malle
Fre: Bodypump
Sön: Träning på Skift. 



2 kommentarer:

  1. Fan va bra du e!!! impad! du, när skulle vi anmäla oss till loppet, helt glömt bort sorry!!! jag hakar iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman :) Jag kämpar på hehe, jag hade oxå glömt! Jag frågar en kompis om anmälningen. Är vi tillräckligt med folk så får vi en picknick-korg :)

      Radera

Tack för kommentaren!