Sidor

söndag 4 mars 2012

Tack för denna helg!

trött tjej. jpg ;)

Jag har inte haft en tråkig helg, fullt med aktiviteter! Dessutom har jag jobbat hela veckan utom 1dag och det känns måste jag medge. Är dödstrött! -_-

I fredags var jag över hos dockan och åt middag..fast vi åt vid typ 21.30 :) Hon hade tillagat värsta goda chilli con carne (en äkta sådan...mao långkok!) och det var verkligen värt väntan. Sen under tiden som det puttrade så drack vi ca 2-3 glas vin var (jag, E och dockan) så man var lite rund om fötterna när D kom hem hehehe. Sen fyllde man på glaset under kvällen, var rätt skönt med promenaden hem med hundarna. Frisk luft fick en att vakna ur dåsigheten, i lördags jobbade jag (inte bakis! wow!) efter jobbet så bjöd E mig på kebab sen åkte vi in till stan för att skjutsa hem Lillan som hade skadat sig under Åre besöket. Idag har jag jobbat och är helt döööööd (se bild ovan), imorgon är jag ledig! Hurra för det, i need to rest!

Dagens!

happygirl83


Så hur har träningen gått för miss cravings?

Mån: DanceStep
Tis: Bodypump (seriöst, jag tror jag dör lite varje gång)
Ons: Vila
Tors: Box
Fre: Orkade inte
Lör & Sön: Jobb

Så mitt mål gick inte igenom, det får bli minst fyra ggr nästa vecka helt enkelt! I can do it!
Mån: DanceStep
Tis: NTC Get Strong (gulp!) & DanceAerobics
Ons- Vila
Tors: Box & Sh'Bam

Skulle ha tränat i helgen men jag hoppar in extra för BC som ska åka iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!