Sidor

onsdag 21 mars 2012

Lycka!

Mitt nya beroende, cola zero med lime- MUMS!

Idag tränade jag DanceAerobics och 30 min core. Vad härligt det var! Kände verkligen att det tog, tror den där Celiusen gjorde susen! Jag flög nästan hem på endorfinkicken och lagade mat till mig och E. Fick till två matlådor också så jag känner mig extra duktig :D

Imorgon ville jag ha en slappar förmiddag, jobbar 6 dagar av 7 denna vecka och det känns. Men eftersom det var dubbelbokat gick det inte att ta komp, men vad gör det om 100 år? :) Imorgon ska jag vila, vilket påminner mig om att jag missat att redovisa mina mål för denna vecka!

Mån: danceStep- check!
Tis: danceaerobics + core - check!
Onsdag: vila
Tors: Box
Fre: BodyPump
Lör & Sön: ofrivillig vila ;) = jobbar

Nu ska jag kura ner mig bredvid E, ska kolla på någon dokumentär sen blir det sömn. Åh efterlängtade söööömn! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!