Sidor

onsdag 14 mars 2012

Helloo

Jag är som en katt, landar alltid på fötterna :) Nu kanske det såg ut att vara mer allvarligt än vad det är, men nu är det så att jag ska ha förändring. Oavsett hur det slutar tror jag att det blir bra, det kan göra lite ont men jag är stark. I can do this!


Planen ser ut så här för veckan:
Mån: DanceStep  fail.
Tis: DanceAerobics och Core
Ons:Vila
Torsdag: Box
Fredag BodyPump
Lördag:DanceAerobics el CorePuls eller så vila
Söndag: Sh'bam el vila :) (beror på hur jag gör med lördagen)



Tack för att ni fortfarande läser denna blogg :)

2 kommentarer:

  1. Du är den starkaste kvinnan/tjejen jag känner! Om nån klarar det du går igenom så är det du! Du vet var jag finns om du behöver mig, vill du komma över på fredag? Är ensamen med kidsen hela eftermiddagen/kvällen :) Miss you and love you <3

    SvaraRadera
  2. Men uppdatera rååå... ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!