Sidor

onsdag 21 mars 2012

Belöningar


Jag har haft en kamp mot mig själv och i somras fick jag nog, jag fick veta att jag har PCO och därav mitt konstanta sockersug, matintaget och acne. Jag ville ta kontroll över min kropp igen, ville känna mig som Pepita och inte som en stor klump som inte var stolt över sig själv.

Jag mätte mig själv imorse och jämförde med mätningen som gjordes sista augusti förra året.

Resultat:
-10 cm runt midjan
-7 cm runt stussen
-2,2 cm runt armen

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV! Ska mäta mig igen i slutet av April, ska se om måttbandet ändras något mer. Jag ska sätta igång med lite mer kosttillskott och så kanske mer Celsius (för herregud vad det hjälpte igår! Och om det är placebo så får det vara så för jag flög verkligen fram igår), sen ska jag springa med E nu när våren är på ingång. I sommar ska jag vara stolt!!

1 kommentar:

  1. Du ska vara stolt! Du gör ett grymt jobb vännen! och det är så kul att du som jag hittgat intresset för träning! Hoppas vi kan springa lite ihop i vår också :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!