Sidor

måndag 26 mars 2012

Moster

Jag har blivit moster till världens sötaste lille pojk! <3 Jobbat som bara den den här helgen så jag har inte kunnat träffa honom ännu (bara bett min lillasyster skicka bilder och filmklipp på ponken). MEN! Imorgon klockan 07 är jag på väg till Växjö, ska lämna av mig mina grejer sen ska jag få pussa på honom!! Är helt pirrig inför det, jag borde vara helt död nu men extra energin finns kvar.


Hur gick min träning denna vecka?

Mån: DanceStep
Tis: DanceAerobics & 30 min Core
Ons: Vila
Tors: Box
Fre: BodyPump
Helg: Vila

Wohooo!! Fyra gånger! Fan vad nöjd jag är över det! Tyvärr blir det inte lika mycket träning för mig nästa vecka :S Men jag menar, jag får träffa min systerson istället och det knäcker! :)

Så nästa veckas önsketräning:
Mån: Springtur (premiär ute i det fria?)
Tis: Springtur (om jag inte blev avskräckt)
Ons: Bodypump (om jag inte sprang på tisdagen) eller Crosstraining
Tors: Box & Sh'Bam
Fre: Vila
Lör: Crosstraining*
Sön: Sh'Bam *

*Helgen kanske det inte blir någon träning, vi kanske åker till landet och tillbringar lite peace & quiet <3


Nä nu ska jag sova i typ ööh 3h innan jag ska ta mig till tåget :(

2 kommentarer:

  1. Stolt ska du vara!! Både för att du blivit moster till en liten prins och för att du tränat så bra förra veckan! :) Jag är iaf stolt åt dig! hehe

    SvaraRadera
  2. Välkommen till moster/faster världen! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!