Sidor

fredag 9 mars 2012

Inte en blogg?

Enligt kusinen så kan detta inte kallas en blogg då den inte uppdateras dagligen...men då kanske jag borde bli bättre! ;)

Men ibland har jag liksom inget intressant/kul att berätta mer än vardagen, har haft fullt upp på jobbet och när jag är ledig försöker jag ta igen mig.

Bild från i fredags...
 Gått en promenad med vovvarna hem till Dockan och åt den godaste chili con carne!

 Den här var när jag gick till Ica efter 1glas vin och kände att jag behövde få i mig något...

Har en löpande tik hemma (inte jag) och en hane som mer än gärna vill åtgärda det så det har varit lite små kalabalik här hemma. På måndag blir jag (barn)hundlös, då båda ska få besöka ett pensionat i ca 2vk:or. Det vill säga att jag få rå över mig själv ENDAST! Helt sjuuukt jue? Kommer nog sakna dom efter 1dag, men det kommer nog bli rätt skönt att bara rå om sig själv lite. Inga promenader, inga hundar som ska leka när man vill titta på film...........*eftertänksam* Ingen mysig vovve som lägger huvudet mot ens lår, ingen mysig hund som ligger nära eller hälsar en välkommen hem... men dom kommer hem sen så jag överlever! :)

Har precis kommit hem från E's föräldrar som hade Brasilienkväll. Dom kom hem från Brasilien i onsdags och vilje gå igenom alla bilder och inspelningar dom gjort. Det bjöds på fika (nomnom) och på Caipiriha, jag fick i mig två (!?) drinkar. Det var riktigt gott, nu kommer jag bara vilja dricka det ute! Nu ska jag kela lite extra med mina fina vovvar innan det är dags att krypa till kojs. Ska jobba en extra helg imorgon då min BC är på semester.

Dagens!
Hejhej! -från en mycket trött Pepita :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!