Sidor

torsdag 28 april 2011

Vilken dag!

Har varit uppe ganska länge nu och bara latat mig, såg nya Glee avsnittet och längtar redan efter nästa! Kom precis in från en promenad med vovven (åh vad jag saknar min lilla tjej) och kelat med honom (älskar ju mina lurviga bebisar). Är helt svettig! (fräääscht) Så det var ju inte så smart att gå så smart och länge med honom innan jag måste göra mig iordning för jobb (en till dusch denna morgon med andra ord).  Ikväll ska vi till skogen och släppa busen, jag ser fram emot det. Tycker det är mysigt att gå promenader och att få göra det med min baby och lurvbollen gör det hela mycket roligare! Annars då? Well jag tog kort på min outfit för bröllopet men har inte hunnit ladda över bilderna, kommer senare i veckan men jag målade om och kortade ner mina naglar igår (hur kan man annars skriva snabbt?). Invigde ett av mina nya nagellack som jag fick av kusinen.


Nu måste jag lägga på ett kol, ska ju vara på jobbet om 1,5h!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!