Sidor

måndag 4 april 2011

Lite recap!

Jag har varit väldigt upptagen den förra veckan, det var slutförandet av min storsysters möhippa och stressen inför att hitta en snygg klänning till min lillsyster som ska vara brudtärna. Till råga på allt så har jag konstant huvudvärk (japp nu också) som jag måste förlika mig med, om jag bara kunde förstå varför. Så jag har två provhyttsbilder på förra veckans olika outfits, jag hade nämligen tråkigt medan lillan testade ännu en klänning :D

31Mars "Dagens"

skjorta (oldie)- H&M, randig klänning & strumpisar - Gina T och skor- Vagabond.

...hade även på mig ett av mina favvoläppstift- obsess från MUS

1 April "Dagens"
glasögon- Vasuma, Jacka (oldie)- Vero Moda, Byxor & Topp- H&M Trend, Halsband & linne- H&M och skor- Converse.

Vill ha nya likadana converse som jag ha på bilden men den finns inte någonstans i sverige, vet att det fanns i USA också men då var inte mina sönder. Damn, önskar att jag köpte nya då. Då är det väl bara att boka en resa till Amerikat så att jag kan köpa nya skor hehehehe

Möhippan blev iaf lyckat! Hon anade inget och vi var ett gäng som fick ut henne på roligheter :D Vi åt middag på ett ställe på söder i Stockholm som heter: Indian Garden (den vi åt låg vid Hornstull) och herregud!!!! Vad gott det var! Men innan dess så fick jag verkligen inse hur mycket jag suger på bowling, fick En strike under hela kvällen och jag tog vara på den lyckan, tror jag skuttade så högt av lyckan att jag snuddade taket. Men sen så gick det dåligt igen....Inte min starka sida med andra ord men(!) jag tyckte det var skoj så det gör jag gärna om! (Funderar på att styra upp en bowlingkväll med mina nya "grannar" även kallade mina fina bästaste vänner :)

Nu ska jag kila iväg till träningen, när jag kommer tillbaka ska ni få ta del av lite inköp jag gjorde när jag egentligen bara skulle hålla lillan sällskap :D

2 kommentarer:

  1. Åh, vad ska du träna? Är så avis!! Själv äter jag bara en massa...
    You go girl!

    SvaraRadera
  2. Nu kommer du få njuta av chilensk mat, i envy you!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!