Sidor

fredag 22 april 2011

Dammar av

Japp, har faktisk ganska bra ursäkter till min frånvaro och det är att jag haft crazy mycket att göra! Vissa dagar har jag inte ens vetat vem jag är, då har även shoppingmaniska Pepita tagit över så lite nytt finns i garderoben (varför har man kreditkort för???!!) Men jag skäms faktisk en aning så en klänning ska iaf åter :) En av mina köp ser ni nedan, mina fina väskor från Zara har kommit till mig, mina nya älsklingar. Så fina! Så lagom stora! Så kär!! (Jag lovar att jag kommer förundras över min stil om några år och fundera varför jag var helt insnöad i skrikfärger och gärna i kombinationer) och det bästa är...dom är mina!!

Zara- Plånbok (jag ska ha som en liten clutch)
 179:- styck :D







En fuldag, har massor med fuldagar numera. Tror det är stress i kombo med pms....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!