Sidor

söndag 10 april 2011

Colour wallet- Zara

bild.
Visst är det härliga färger på dessa Zara plånböcker?

Jag har varit på jakt efter fina accessoarer till min klänning som jag ska ha på min storsysters bröllop men inte hittat varken väska eller halsband så jag var nära på att ge upp. Men då hittade jag dessa plånböcker som skulle passa klänningen, (klänningen är inte i någon vidare glad färg) tror dom livar upp utan att blir för mycket, dessutom tycker jag att det ser ut som en liten handväska än en plånbok :)

bild.
 Jag var rätt kluven ändå vilken av alla färger jag skulle beställa men det blev denna snygging! Nu behöver jag bara hitta rätt smycke till den annars så blir det ett armband som glittrade fint i samma färg.
bild.

Men jag kunde inte låta bli den rosa färgen också, tror det kommer bli riktigt fint till sommaren men även till hösten :) Dessa snyggingar kostar endast 179:-, och har fina små fack att lägga korten i :)

1 kommentar:

Tack för kommentaren!