Sidor

torsdag 7 april 2011

Dagens 7 April

I'm on a roll igen, hinner blogga och mysa med min sambo utan att ögonen går i kors och jag ligger bredvid sambon i soffan och snarkar alt. somnat på tangentbordet :)

Dagens 7 April
kjol (ny!)- Vero moda, topp- Weekday, scarf och jacka (oldies)- H&M, väska- okänd från Paris, cardigan- MQ

Vero Moda - Kjol
Närbild på en skrynklig fin kjol ;)

Jag är så förtjust i min nya kjol, tycker den är lagom lång och sådär fint brunt (min kollega kallade den diarrebrun alt bebisbajsbrun). Nu letar jag efter någon fin kornblå topp som jag kan ha till den :) Tipsa gärna! Kjolen kostade 199:- och är super bekväm, på jobbet tog jag av mig cardigan och satte på mig kavaj. Det var ju så blåsigt ute, trodde jag skulle blåsa bort! Men den varma tröjan höll värmen, fast så fort det slutade blåsa höll jag på att svettas ihjäl! Idag hittade jag även två par glasögon till E men han är kluven, om jag övertygar honom att fotas för er kanske ni kan ge er åsikt? Skulle uppskattas!

Nu ska vi kolla på Mad Men!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!