Sidor

måndag 4 april 2011

Mavala Love

Marine Blue, Night Club, Wichita

Fick tre fina Mavala nagellack av min fina kusin i helgen, hon vet vilken junkie jag är när det kommer till nagellack så det vart en mycket lyckad present! Fick dessutom en Nagelfil! Jag som alltid vill ha en med aldrig köper en så det var grymt bra att jag fick en i det lilla paketet låg även ett armband och ett läppglans som jag är beroende av numera. Minns inte var den kom ifrån, minns du det Lellie?

Fulbild!! :)
Men här har jag målat naglarna i Mavala lacket och så har jag på mig glossen som jag är beroende av, känner ni igen den? Vill nämligen redan köpa en till då jag vill använda den hela tiden, det är jag och Hollywoodfrun som kommer ha lipgloss/läppstift i magsäcken när vi dör hahaha

Idag var jag och träna Afro men innan dess så smet jag förbi H&M för att köpa nödvändigt ont strumpor, men då slank även en Nivea strip med. Nu när solen börjar dyka upp så vill man ju ha fin hy så att man kan få lite färg på nosen :) Min kusin har tipsat mig om en ansiktsmask som är världens bästa kur, jag ska berätta mer när jag inhandlat alla "ingredienser".

Nu ska jag gosa ner mig på soffan, är trött som bara den :) God Natt!

1 kommentar:

Tack för kommentaren!