Sidor

fredag 15 april 2011

Fjädrar och indianer

bild från H&M.
Jag shoppade dessa fina örhängen för ett tag sedan och helt missat att lägga upp det på bloggen, är helt kär i fjädrar men jag antar att det är mitt indian påbrå som gör sig påmind :) Dessa finingar kostar 49,50:- och finns på de flesta H&M butikerna (iaf dom jag har gått förbi.)

Vet ni? Anledning till att jag inte skrivit är för att jag a) har varit lite deppig, har nämligen varit och lämnat min lilla tjej hos kenneln över hennes första löpperiod. Har en hane som är alldeles för viril för att lämnas ensam med en löpande tik, vi saknar henne något otroligt! b) jag har varit sjuk, ja fortfarande sjuk! Alltså det måste vara rekord nu, hur länge kan en person vara förkyld? Går ju aldrig över den här jefla förkylningen! Har fortfarande ont i halsmandlarna, rethostan är kvar men som tur är ingen feber! Så jag tar mig till jobbet ändå, fast jag egentligen borde vila upp mig och ta det lugnt...

Imorgon är jag ledig sen blir det jobbhelg, money money money!! ( nu är det bara 10 dagar kvar innan min syster byter efternamn...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!