Sidor

söndag 16 september 2012

Urk

Alltså fy fan vad jag mår skit av dessa p-piller, Cilest 28 tar jag och jag mår så himla illa av dom! Undra om det är en "vanlig" biverkning?? (ska googla)

Annars då? Hade en supermysig kväll igår hos mamma med familj, fick pussa på mina småsyskon och krama på mamma. Fick kli av båda småsystrarna (jag blir som en kelsjuk katt när jag träffar dom) och skrattade åt alla våra tråkiga chilenska skämt :D God mat och efterrätt (jag bakade ;) hahaha)

Idag träffade jag helt spontant kusinen (hon var duktig och tränade en söndag medan jag slappade) i centrum och åkte in till stan för en fika, då hakade Malle också. med. Så det var att traska runt i stan med en latte i handen och njuta av solsken och av fina Sthlm. Vi kacklade på ganska bra tills solen sa hejdå för idag och det blev för kyligt att gå runt, då kom illamående som ett brev på posten. Satt och tog djupa andetag på pendeln hem, har fortfarande känningar! Blööö, hoppas det lugnar ner sig snart!

Dagens
tröja från Gina Tricot (old), klänning- divided H&M, skor- deichmann, väska- köpt i NY
Blev rätt vit i ansiktet pga att solen sken rakt på mig, är inte riktigt så blek ännu ;)

Nu ligger jag på soffan och försöker ta det så chill så möjligt, illamåendet är verkligen besvärande!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. hehehe, tack! :) Tycker ni var fina också!

      Radera
  2. Snyggo!! Tråkigt att höra om illamåendet! Och hallåååååå jag vill ju också träffa er!!! ORÄTTVIST! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi önskade att du hade varit med, det vart så spontant. Visste inte att Lellan hade tagit sig till sollentuna för att träna och att Malle var ensam i helgen. Men nästa gång ringer jag dig, hellre ett "nej, kan inte" än att du inte visste :) Jag hoppas att illamåendet vänder för just nu är det inte värt det alls! Påverkar mig på alla sätt och vis, träningen känns värdo när man är illamående konstant.

      Radera

Tack för kommentaren!