Sidor

söndag 2 september 2012

Deadball forts...

Jag kan säga så här: Fan vad kul! Äntligen ett pass på torsdagar kl 12.00 som jag kan gå på, saknade Box:en som var förr men DeadBall är ett jättebra byte!

Man behöver faktisk inte vara så orolig, det är typ som ett box pass fast lite snällare (om man känner den man "sparras" med). Så nu tycker jag att alla tar och testar det passet som har möjlighet :)

Annars då? Blev ingen hårdträning för mig denna vecka, körde bara dubbelpass på måndag, Zumba i tisdags och deadball i torsdag. I fredags sov jag bort BodyPump:en och så vart det ingen träning i helgen för att jag jobbade i lördags och idag sov jag igen (migrän + trötthet=no good combo). Måste nog kolla upp mina värden, antingen är dom lite konstiga eller så är det vädret som sänkt mig!

Igår var jag på kräftskiva, kan verkligen inte anamma det hela med kräftätandet. Tur att man satt bredvid två gentlemän som kunde bjuda på en färdigskalad stjärt till och från, annars var det gott med bröd och ost! :) Kom hem rätt tidigt och fick besök av min fina lillsyster som jag saknat! Vi kollade på en chicflick och vilade upp oss. Hon efter en partykväll från fredagen och jag från jobb på lördagen :D Hon påminde mig också om att jag inte visat upp mina nya jeans som jag köpte häromdagen på Weekday.

En dagens:
 Fortfarande riktigt nöjd med min "Ombre"

 Hög i midjan byxor...
 Gammal monki tisha till och min älskade gröna väska har jag använt som en galning :)

Hur ser mina träningsplaner ut för nästa vecka?

Jo min vecka som kommer nu kommer vara ganska så fylld med teoriplugg, veterinärbesök, läkarbesök (proverna) och jobb men jag ska försöka ta mig till gymmet och få uppleva endorfikicken!

Mån: DanceAerobics (buhu inget dubbelpass denna gång)- Check!
Tis: Deadball
Ons: Vila
Tors: Deadball +BodyCombat (wiiihooo)
Fre: BodyPump
Lör + Sön: Vila


Har ni styrt upp några träningsplaner för veckan?

2 kommentarer:

  1. Tjohej!

    För mig blir det ett NTC-pass hemma ikväll då Nicklas är iväg på kick off med jobbet hela kvällen och natten. Imorgon blir det dock gymmet igen! yay. Så gympass egentligen resten av veckan förutom söndag då jag troligtvis är lite bakis efter förlovnings/inflyttningsfesten som vi ska gå på på lördag ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!