Sidor

onsdag 12 september 2012

Taggad?

Jag är lite glad nu, typ spritter i hela kroppen av....lyckorus? På lördag ska jag få krama om mina småsyskon och fira min mor som blir ett år äldre. Jag verkligen Älskar att hälsa på dom, det är som om jag lämnar alla mina problem och min oro över saker vid porten till byggnaden och så slipper jag bära på det när jag är hos mamma.

På söndag ska vi försöka få till en segeltur i solskenet (så Sol stanna kvar till söndag!), så imorgon ska jag försöka mig på seriös bakning. Jag vill baka nya proteinbollar och kanelbullar (prestationsångest! kommer säkert få små platta torrisar!!) till segelturen. Blir att klä sig varmt! Solglasögon + mössa = segeltur på hösten. Jag har även lovat att fixa fika/tårta till mamma på lördag, försöker komma på vad hon tycker att godast...hm... jaja

Nu över till nyttigheter!

Jag har hittills tränat:
Mån : DanceAerobics+bodypump (55min varje pass)- check
tis: deadball (45min) core muskler- check
ons: så härligt det var med vila!

imorgon blir det dubbelpass igen, men det är så roliga pass så jag ser fram emot det. Ska bli så kul!



Dagens!

fixade en manikyr på mig igår kväll...kunde inte somna :/
Sorry för gryniga bilder!

Väska- H&M old, byxor- new! H&M, glasögon- oscar magnuson

Sponsrad av H&M ?! // Örhängen- h&m

Nä nu ska jag lägga min en stund på soffan, ser i kors nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!