Sidor

tisdag 18 september 2012

Puma

Jag hittade mina gamla sneakers som jag fick i 26 års present av min fina familj, har inte använt dom så mycket så dom känns fortfarande som nya :) Hade på mig dom på väg till gymmet och då kändes promenaden dit mycket roligare ;)


myyysigt, älskar täcket!

Idag körde jag DeadBall igen på Sats, superkul som vanligt! Kändes lite läskigt att inte ha någon att köra med (ja ni vet awkward pingvin) plus att jag var grymt trött och ville egentligen bara ligga kvar på soffan och mysa men det kändes skönt att klara av en utmaning. Jag hittade en sparringspartner och jag lyssnade på musik hela vägen dit.

här satt jag och bävade inför passet, har fortfarande känningar av p-pillret och är skakis
Jag funderade på om jag skulle skriva ner hur många repetitioner jag hinner göra av varje övning innan tiden går ut men det kanske blir svårt...hmm...


efter passet och en proteindrink senare...
Jag vet HELT slut efter passet, handlade middag (så sent?! I know!). Det blev chilensk middag då det var Chiles nationaldag idag, hurra för Chile! :)



Mina fina skor, svarta och ljusrosa. Just the way i like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!