Sidor

onsdag 21 november 2012

Ormen vässte i mitt öra

Igår så var smärtan helt obeskrivbar! Jag måste köpa BCAA, har fortfarande sjukt ont i kroppen! När jag haft träningsvärk förut så har träning hjälpt så jag tänkte ta mig till Tisdagens inplanerade träning, men då kom E och övertygade mig att jag absolut inte borde träna och att vi borde lägga oss i soffan och "vila min stackars lilla kropp" från träning. Vi satt på en film och inom loppet av 5min låg vi båda och sov på schäslongen. Tack du min kära sambo som övertygade mig att skippa träningen! GRRR, ska verkligen slå dövörat till nästa gång men seriöst....det gör så sjukt ont idag!! (Fast det var mysigt att kura ihop sig med E och sova en liten stund nära nära).

Nu måste jag laga något att äta, sen ska jag fortsätta med lite designgrejer. Måste få iväg detta innan kontorstiden är slut, bråttom bråttom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!