Sidor

måndag 12 november 2012

Nya tag?

Okey, jag vet att 2ggr i veckan är inte dåligt men för någon som kört rätt hårt och börjat slacka är det inte så bra. Jag känner att jag fått dåliga tider, dåliga rutiner och dåliga matvanor. Så jag måste ta tag i det innan jag hamnar på ruta ett igen, tex så sitter jag vaken nu kl 02.18 och skriver det här inlägget. Hallå?? SOV människa!! Så efter det här ska jag borsta tänderna och försöka sova, men jag tänkte iaf peppa er med mitt träningsschema så vet ni att ni är inte dom enda som får dra er till gymmet för endorfinkicken :)


Ska nog boka in något på söndag eller lördagen vi får se, något kul vill jag göra iaf! Får se om jag kan gå efter torsdagens pass, vet att jag behöver all hjälp jag kan få för att ta mig upp ur sängen dagen därpå.

Men nu kör vi!!! kom igen nu!

2 kommentarer:

  1. Jag är game på lördag! För träning alltså.
    jag har bokat in mig på Bodycombat på lördag i medis. Tror det var kl. 12? (11 ??) Men jag kan tänka mig köra nåt annat om du skulle vilja det.

    Afro 11.30 i stadshagen annars? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. bodykombat finns på söndag kl 18 oxå om vi inte pallar med bodypump? :)

      Radera

Tack för kommentaren!