Sidor

fredag 9 november 2012

Lite nytt!

Hade på mig nyinköpta grejer, nästan allt var nytt och har inte visats på bloggen. Ska komma upp snart! Kjolen köpte jag på Vero Moda för 100kr (ord. Pris 260kr) för några dagar sedan och tröjan fick jag av E i födelsedagspresent från MQ. Härligt grönt i färgen tycker jag :) Senare idag ska jag lacka om naglarna i en gulglittrig färg från Gina Tricot som jag fick av Lillan! (Örhängena fick jag av Dockan, fina va?)


örhängen (nytt) - glitter present från Dockan, nagellack (nytt)- från Gina Tricot

Jag har inte hunnit visa er alla fina presenter jag fick på min födelsedag så det får dyka upp nyheter till och från framöver :)

skor(nya)- skopunkten, dom är störtsköna!, kjol (nytt)- Vero Moda /Vila, tröja( nytt) - Mq

Kjolen hittade jag på rea, tror den finns kvar men till helpris nu och nya tröjan fick jag när jag shoppade loss en dag med E. Det var min födelsedagspresent, shopping! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!