Sidor

torsdag 15 november 2012

Breaking dawn part 2

Helt klart sevärd, en 4:a skulle jag säga. Så vem vill gå och se den med mig (så att jag får se den igen)? Den bästa av alla filmer faktisk, så det är väl därför jag vill se den igen? :)


Dagens
halsband- gina tricot (oldie), kuvertsväska- åhlen (ny! present från dockan), tröja- bikbok (ny! present från E), skor- Skopunkten (nya!)

Tröjan har en transparent svart blus på baksidan. Man ser inte det så bra kanske men den är så fin! Är helt kär i den, måste hålla mig från att använda den varje dag! Sen så fick jag se Lillans nya jacka från Monki och den är helt underbar! (VILL HA!) Men hon hade tydligen köpt den i Växjö, så Storasyrran får kika om den finns kvar åt mig.

Min nya ring från Gina Tricot (från min mamma!), bättre bild på skorna och så skymtar min jacka fram där också :)

Imorgon blir det tjejkväll! Eller mja, det beror på om Nina kan eftersom hon haft en magsjuk liten son som verkade kry nu men vi får se under morgondagen. Hon kanske måste ta igen lite sömn istället :) Dockan har jag inte fått tag på idag, får se om hon ringer upp eller om vi hinner få tag på varandra imorgon. Men jag och Leslie ska iaf dra ut på en drink, båda behöver komma ut från våra hålor och se att världen pulserar av liv! Tjejsnack och goda drinkar är en bra kombo! :P

NU SOVA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!