Sidor

söndag 8 juli 2012

Torsdags..

"Näää..."
Den här minen fick jag när min arbetskamrat som tog bilden sa att min mobilkamera inte fungerade, så helt plötsligt sa den klick! hahaha


Halsband- Indiska, skor- H&M, klänning- Vero Moda

Så här såg jag ut när jag jobbade i torsdags, det var bara 3 h så jag klarade av att jobba i mina skönaste klackar ;) Men jag längtar tills jag inviger min nya klänning...vilken ny klänning?

Hello my new darling!!!
Vill ha den här på mig, mina snygga träcklackar och en häftig utekväll med mina tjejer? Vågar ni synas med mig i den här? Inte skämmas över en big booty i en för tajt klänning?

1 kommentar:

  1. Hurra, du köpte klänningen till sist! Och ja, du måste ha den på till nästa girls night out. Man, om jag hade din figur hade jag lätt sportat en sån klänning. Sjukt snyggt.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!