Sidor

söndag 22 juli 2012

Gotland

Inatt åker jag till Gotland! Ska vara där i några dagar i ett hundfritt och måste-fri miljö. AHHH semester!

Fast det var inte så kul att lämna mina fina vovvar på hundpensionatet, men dom är uppfödarna till Tattis och jag vet att dom blir bra behandlade och får leka ute hela dagarna. Men ändå, Tatooine gillar att sova nära en :/ Chewie den svikaren bara sprang in och såg sig inte ens om, men hon var mer tveksam till att springa ut på gården.

En vecka går fort....I hope!


hello gotländska stigar!

Har packat ner träningskläder för det blir lite joggingturer i think :) Idag tränade jag bodyPump och det var grymt kul men fy feen vad det var jobbigt! Ser fram emot träningsvärken som medförs , fast det får nog lugna ner sig tills imorgon kväll för då blir det party med Bea!

Dagens då:

ignorera håret...not a good hair day :)

Dessa shorts kunde jag inte komma in i förra året, nu sitter dom grymt bra och dessutom lite lösa, go me!! Nästa år kommer dom vara ännu mer lösa, hell yeah!

(glömde lägga upp det här inlägget så det kommer upp nu ;P) 

4 kommentarer:

  1. Du förstår inte hur snygg du har blivit. Du är alltid snygg men nu ba: KA-BLAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. meeeeeeeeen!! Nu blev jag ju generad!!! :S

      Radera
  2. Håller med Lellan, och du borde ha skivit längst upp i detta inlägg att det var ett gammalt som du glöm posta, för jag satt länge och trodde jag gått och blivit alldeles senilo! haha "meeen va feeen, detta har jag inte läst INNAN hon drog till gotland, eller har jag? näää, bara sett Ashley bilden...eller va? nää nu du..aha, gammalt inlägg...phew Im not THAT old and senil hehe" :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vilka fina vänner man har som peppar en som ni gör! <3 Jo jag vet, jag borde nog ha lagt upp det först haha men nu fick du lite spänning iaf hahaha ;)

      Radera

Tack för kommentaren!