Sidor

måndag 16 juli 2012

Semester

Jag behöver semester, en lång och härlig semester. Är så trött på att stiga upp tidigt och vara så "förstående" jämt. Bara knäppisar som handlar numera (okey inte alla med vad är det med folk egentligen??) så jag räknar ner dagarna nu. Vill åka till Gotland i några dagar sen till mamma på deras landställe i Hedemora. Relax, finns liksom inte mycket att göra i Hedemora. Att åka och handla på Ica Maxi är liksom en höjdpunkt- men med handen på hjärtat så gillar jag att handla mat. Älskar att handla mat och fylla kylskåpet till max. Mår så bra av att se att jag har allt jag behöver i kylen/frysen :)

 Längtade efter lite lyckorus- på väg till pumpen!

Hej!// trött och mycket hängig Pepita

Iaf, jag drog till BodyPump:en idag, fy faaaaaan vad bra att jag gjorde det! För att a) det rensade tankarna b) jag slapp tänka, bara göra c) jag mår så himla mycket bättre nu! (misstänker att jag Inte kommer känna samma sak imorgon ;) hehe )

Imorgon blir det Zumba, ska bli härligt att dansa Dirty på ett ställe där ingen bryr sig haha! Igår körde jag och kusinen TRX- maskinen, hon gillade verkligen Inte det alls när vi körde. Oj vad det var jobbigt och tråkigt men jag visste att när det var klart så skulle hon gilla det och hur blev det till slut? JO hon gillade det!! :D När hon kände hur slut hela kroppen var så förstod hon att hon hade gjort rätt och va?! - det hade bara gått 45 min! Grymt bra jobbat Leslie!! Jag tyckte hon var grymt bra på den!

Jag hoppas vi kan köra den igen på fredag *puppy eyes*

2 kommentarer:

  1. Jag är så stolt, imponerad, inspirerad och motiverad av dig min fina vän! :) Du är så himla fin och strålar verkligen av liv! Ses imorgon bästis! Pöss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack gumman för dina fina ord! Dom rörde mig verkligen, jag ska behålla dessa ord nära hjärtat! Love you 2!!

      Radera

Tack för kommentaren!