Sidor

söndag 8 juli 2012

Lite bilder

Vet ni vad som är tråkigt? Att jag kom hem för över en vecka sedan men har inte kunnat visa min bruna ben för mina bästisar (mohaha), har bara visat en!

Så här brun var jag när jag kom hem (dagen efter)


Nu jag beige igen... :( Vill åka iväg igen, bort bort från det här tråkiga vädret! Kan inte E ge oss en grym 5års present?? (fly från landet t.ex.)

Welli welli, nu ska ni få se på lite bilder :)

skulle åka till flygplatsen och Spanien

sista promenaden på 6 dagar i regn

sitter och så nervös inför take off! Tur att det fanns Wifi, annars hade jag mått riktigt dåligt!

aaaahhhh, äntligen! Stranden!!

Nöjd Pepita!

Sista dagen tillbringades i poolen, det var härligt!

min fina familj vinkade av mig...snyft!
satt vid nödutgången på väg hem,...
Åkte på inflyttningsfest dagen efter att jag kommit hem, det var riktigt kul!

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!