Sidor

torsdag 19 juli 2012

Gårdagens

Snart snaaaart semester, jag ser fram emot flera dagars ledighet. Bara att få slappa! Igår var jag på bio två gånger, en gång med småsyskonen. Vi såg Ice Age 4, rätt kul faktisk :) När jag tog mig dit så var det jättefint väder, när vi kom ut ur biografen var det iskallt och det spöregnade. Inte så bra med tanke på vad jag hade på mig, ingen tröja tog jag med mig heller. Så det var bara att ta sig hem och byta om, en snabb måltid senare så var jag på väg till träningen och Zumban!


Jag hade mina jeansshorts på mig under, så ingen bar rumpa blottandes ;)


Efter Zumban mötte jag upp mina fina vänner, vi åt middag ihop sen så gick vi och såg nya Spider-man.  I love you guys!! Jag blev positivt överraskad, lite förvirring känner man när man sett alla andra filmer men jag tyckte den var riktigt bra! 4/5 får den av mig.


Idag har min mamma, storasyster och Lillan varit här och besökt mig. Jag var ûbertrött så jag var kanske inte världens bästa värd men jag försökte iaf :) Bakade två kladdkakor till lillbror, han ska ha kalas imorgon och han önskade sig kladdkaka till efterrätt. Klart man ställer upp då ;) Nu ligger min lilla tjej här bredvid mig och snoozar, hon tycker det är mysigt att vara nära speciellt nu när E är bortrest. 

Imorgon jobbar jag bara mellan 15-19 så det är en kort dag, hoppas den blir intensiv så att jag inte är medveten om klockan. Sen hem och mysa med mina bebisar!

2 kommentarer:

  1. Bara några dagar ifrån varandra och jag saknar dig redan. Och som Nina skrev tidigare så är du en riktig inspiration på alla plan just nu.
    Love you so much!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknade dig oxå! Tur att vi sågs idag och kommer ses imorgon :) Sol och träning i gott sällskap, vad mer kan man begära?;)

      Radera

Tack för kommentaren!