Sidor

tisdag 31 juli 2012

Nyinköpta prylar

Jag har handlat lite kläder under min första veckas semester, dessutom har jag slösat en massa pengar men det tycker jag ingår i semester- njuta!

Så här såg hyllan ut förut...nu finns det ytterligare en stor till :D

 One Meal - Fitnessguru


Men jag har också handlat "bra" saker som nya Heat- tabletter från fitnessguru (nytt formula ska bli kul och se hur den funkar) och en annan smak på One Meal. Har haft One Meal belgisk choklad innan och det är verkligen kanongod! Smakar typ som glass med delicatoboll, så denna gång testade jag Madagascar Vanilla. Den smakar typ, som en bit av himlen? hahaha, den är jättegod!! Gräddig och god gammaldags vaniljglass med havregryn- mumma!! den får 5/5 i betyg. Så framöver kommer jag att ha båda One Meal att variera mig med. :D

Hur har träningen gått då? Jo jag är inne i min tredje träningsdag, förra veckan blev det bara 1 träningsdag...om inte simningen räknas? haha ;)

Men jag kan summera min semestervecka så här: HELT JÄVLA UNDERBAR!!! <3

Nu ska det bokas en Get Away med min kärlek till Grythyttan, jag röstar för en natt men vi får se vad han säger.

5 kommentarer:

  1. Ta med dig lite extra nästa gång vi kör ihop så jag får smaka. Isåfall köper jag det också :) En fråga bara. vad är det för skillnad på heat-tabletterna? (Ser att du har två?) Måste man köpa båda?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut ska jag göra det, ta med dig delicato smaken så att jag får lite variation ;D Alltså för bästa resultatet så kan man ta båda, men inget måste. Den gröna Heat Health kan man ta på kvällen innan man går och lägger sig utan att det påverkar ens sömn. Heat (röd) inehåller koffein bla som håller en vaken så man ska ta den på morgon och 30 min innan träning alt. på förmiddag(typ lunch).

      Radera
  2. Åhh va mysigt med get-away till Grythyttan! Tar ni med vovvarna också? det är ju det bästa eftersom de är välkomna dit också läste jag! :) Bra att ni unnar er tillsammans <3 Och kul med nytt i fitness hyllan, jag beställde mer igår haha NIIINAAAAA! aja, det går ju åt så hallå, och hör och häpna så sa Nicklas att han tyckte jag skulle beställa :) Gamla anti-protein Nicklas har gått och dött tror jag! Puss på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi tar med oss vovvarna då, gå långa promenader i skogen och mysa. Dock får dessa tigghundar stanna i rummet när vi ska njuta av lyxmaten hehe :) Dom har hundmatsmeny också! haha Nackdelen är bara att det tar sin lilla tid att åka dit, då kanske man ska sova där i 2 nätter för att det ska vara värt det men då kostar det som en biljett till Grekland inkl boende...ouch Vi ska se om vi hittar något alternativ hihi. Vad bra att han stöttar dig där! Dricker han också?

      Radera
    2. Ja han dricker faktiskt vanilj whey proteinet efter sina NTC-pass nu :) *stolt* hehe

      Radera

Tack för kommentaren!