Sidor

tisdag 7 juni 2011

Total Makeover -Min nya hårfärg?

Vet inte ännu om jag kommer behålla detta då det blev mycket mer rött/rosa/blond än vad jag hade tänkt mig. Jag var mer för en mer rödbrun färg men gick med på att testa denna. Big misstake, BIG! (I think?) Jag känner inte alls igen mig, tycker själva färgen är grymt fin men kanske inte på mig? Min pojkvän sa att det "såg kul ut" den jävlen. Har han inte lärt sig efter 4år tillsammans att man kanske ska suga lite på orden innan jag slänger ut sig "kul", tänker automatisk att jag ser ut som en clown...


Kan funka med en sjal...


ehhhhh.....


Försöker hålla mig från att utbrista ett "BUHUUU"

Kanske blir bättre av att bleka brynen lite....eller så får jag orange:a bryn! *asgarv* Tur att fotbollen är igång annars hade jag suttit och gråtit ögonen av mig! Eller nej, jag hade gråtit inombords för jag kan förfan inte gråta för att min hårfärg inte är vad jag tänkt mig. Det finns värre katastrofer....

PS! Tack mina finaste bästaste vänner för att ni peppar mig! <3

1 kommentar:

  1. jag tycker ditt hår blev fint! Mitt blev lite för mörkt men jag trivdes inte i tvåfärgat hår heller så det får duga :) men jag tycker att jag är ljusbrun, så jag valde ljusbrun och trodde knappt det skulle bli någon skillnad men det blev himla mycket mörkare! Aldrig ska man bli riktigt nöjd :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!