Sidor

söndag 26 juni 2011

Midsommar Pepita

klänning- Lindex, skor- H&M, solisar- Gucci

Jaha, den enda vettiga bilden på min midsommar outfit och jag gör världens konstigaste min- klockrent! Nu ser man iaf min hårfärg bättre, är grymt nöjd med färgen! Dock har mitt hår tjafsat som bara den efter den pärsen den fick gå igenom så det blev en ordentlig inpacking idag. 

Hur var min midsommar? Den var faktisk rätt trevlig, träffade en massa nya människor och så fick man lite mer insikt om sig själv. Drack faktisk onödigt mycket, tappade bort min mobil i skogen (var ute och gick med vovvarna) men en hjälte hittade den åt mig :) Hundarna? Dom Älskade stället, Chewie sprang runt oss och Tatooine var miss social. Hon verkligen älskade att vara i centum, tur för oss så kom inte huggormen som dom hade sett tidigare på dagen fram något mer. Jag bastade och hoppade i poolen, sen låg man i soffan dagen efter och spelade Uno. :) Jag gjorde en supergod melonsallad som jag tänkte tipsa om!

Vattenmelon, peccorino, ruccola,olivolja, svartpeppar och salt- vill man så kan man slänga in lite färsk timjan också efter smak. Det var supergott till grillat kött :)

2 kommentarer:

  1. Jättefin hårfärg!
    Du får gärna bjuda mig på melonsalladen nästa gång vi ses :)

    SvaraRadera
  2. suuper fin i klänningen du får mer än gärna bjuda på vatten melon till mig tack hehe

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!