Sidor

fredag 17 juni 2011

orättvisans dag

Fy fan, mitt hem ser för jävligt ut. Det stinker i hallen (E har lämnat något äckligt i en plastpåse som jag Inte tänker röra), det stinker i köket, det är kläder överallt!! (inte bara mina, mest E's faktisk). Det skulle inte förvåna mig om katterna och hundarna började kissa och bajsa överallt eftersom det både ser ut och luktar som en förbannad hundgård!!!!!!!! hahjajksajijvrfvlkewpewmvpowsö!!!!!!


För att göra saker bättre så regnar det ut, dvs att hundarna kommer hem dygnsura med grus/lera/sand i pälsen som lossnar när dom torkar och då..då är det dags för promenad igen!


ps! dessutom ser jag ut som en oljig gris i ansiktet med elektiskt hår. kom och hjälp mig tack.

1 kommentar:

  1. förlåt, men jag skrattar (som en gris) varje gång jag kommer in på din blogg och möts av DEN BILDEN!
    Uppdatera kvinna, hahaha.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!