Sidor

torsdag 16 juni 2011

Tillbaka!

Lite snabbt lägger jag in att jag faktisk lever! ;) Har haft hårkris och varit ute på landet med mina vänner, sen så slungades man tillbaka till jubb. Igår var jag på passkontoret en lång stund, sen handlade jag present till E's kusin. Han fyllde 25år så det var bara att kolla runt i centrum en låååååång stund innan jag tyckte jag hittade något.

(Går)Dagens!
allt är från H&M :) gammalt som nyare.

Var och fixade om mitt hår, för varje gång jag gick förbi speglarna så blev jag chockad. Not så good :) Så jag bad om lite mörkare, men då det hade blonderats, färgats dagen innan så sög håret upp ganska mycket av färgen. Det har successivt blivit ljusare nu och är rätt bra i färgen just nu. Är nöjd en vecka senare (man blir ju trött på sig själv ;) ).

 Tadaaaa!
föressten, varför blir man alltid dålig på passbilderna? Jag såg ut som chewbacca fast typ som en chockad Chewbacca!

Sen åkte vi hem till E's kusin som hade lite tårta och öl/vin kväll. Jag och dockan delade på en flaska rosé och sen åkte vi för att hämta hennes pojkvän innan vi drog till donken och proppa oss fulla med gott skit :)
mitt hår ser mörkare ut...hmm.... well: tunika/klänning- Vero Moda, halsband- present från barcelona

Nu ska jag klä på mig, äta något och gå ut med vovvarna innan jag ska dra till jobbet. Efter jobbet blir det Grönan! Vi hörs lite senare, för nu ska jag banne mig få flyt på bloggandet igen!

Btw, vi har fortfarande inte hört något om USA. Extremt frustrerande att det ska ta sin tid, å andra sidan så får vi mer till kvar i Sverige om han går vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!