Sidor

onsdag 6 februari 2013

Nike blast och lyckorus!

Hej bloggen! Har haft ganska mkt på sistone, gjorde provet för Teori igår och det kändes inte så bra. Satt där i ca 3h! och det var rena ångesten alltså...fattade typ hälften sen var det typ ett pussel att försöka lägga ihop svar och kryssa rätt. Dyslexin kom fram till Max, så omprov? Japp, ( får svar om ca 2vk:or) men då ska jag be att få skriva på pappret!
Nu var det två olika papper, svårt att förklara men aja, tur att man kan göra om det iaf! :) Bara att blicka framåt helt enkelt!


Men jag kan iaf berätta att jag hade AsKul på Nike Blast, så värt pengarna! Det är som om jag fått en nytändning och så har jag fått testa Jazz. Blev kär! Nu har jag satt igång med 15 min med Paolo också, intressant koncept, får se vad den ger för utdelning bara. Lite otydligt är det än så länge.

Annars då? Allt funkar bra just nu, kroppen ger bra respons och är frisk. Fått järntabletter utskrivna så det ska jag våga mig på nu. Har lagt till styrketräning som regel på träningsveckoplaneringen, ska be E fota mig så att jag kan visa skillnad i muskler. Jag tror nämligen att jag är en typ 2X, men vem vet? Jag kanske har helt fel :)

(Bilder nedan: jag i min nyköpta Nike jacka, tycker den är då fin! 2. Jag har precis avslutat söndagens sista pass på Nike blast, jo jag vet! Jag bjuder på det ;) 3. Mer mörkhårig än tidigare, nyklippt luggen och bl.a. Här kom jag precis ut ur gymmet tidigare idag)





1 kommentar:

Tack för kommentaren!