Sidor

onsdag 13 februari 2013

Ingen träning

Idag vaknade jag med världens halsont- buhu!! Knäckte mig helt igår på passet och idag får jag lida för det. Så ingen träning idag och ingen träning imorgon. Jag hoppas kroppen har återhämtat sig till fredag för då är det ett efterlängtat Box pass inne i stan. Hälsan går före såklart så vi får se om det blir av, annars har jag möjlighet i helgen också.

Jag är fortfarande så otroligt lättad över provet och längtar till praktiken! Efter detta vill jag klara av körkortet (sneglar åt boken), det skulle vara så skönt om jag kunde köra i sommar!


2 kommentarer:

  1. Krya på dig snygging!! För seriöst hur söt/snygg/sexig/smart/charmig kan man se ut på en och samma gång?!? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså du är ju för gullig! Så snällt av dig att säga så, du borde se hur jag ser ut nu. Typ som en rutten tomat? haha

      Radera

Tack för kommentaren!